21 Ocak 2014 Salı

bir umuttur yaşatan kediyi

- bu kedi niye bana böyle garip bakıyor Sebastiane?
+sizi hem fare hem köpek sanıyor efendim.
- nasıl yani?
+yani hem yaşıyor, hem ölü efendim.
- peki benim bir insan olduğum gerçeği ne olacak Sebastiane?
+ bu pek onu ilgilendirmiyor efendim, çünkü gerçeklerle sadece insanlar ilgilenir.
- peki sen olsan hangi varsayım ile uğraşırsın Sebastiane?
+ varsayım mı efendim?!
- evet, yani benim bir fare ya da köpek olmam mı, yoksa kedinin ölü ya da diri olması mı?
+ben sadece basit bir uşağım efendim.
- ben de en az senin kadar basit bir adamım Sebastiane hadi cevapla sorumu.
+eğer kedi olsaydım elbette kendi varsayımlarım ile uğraşırdım. ama insan olduğuma göre...
- ...gerçeklerin doğurduğu varsayımlarla ilgilenirsin.
+evet kesinlikle efendim.
- ama bazen bir kedi bile gerçekleri saklıyor bizden Sebastiane, buna ne dersin?
+ kedinin gözlerinden bakamadığımız müddetçe ne gördüğünü asla bilemeyeceğiz efendim.
- o zaman ben hem fareyim hem de köpek, ve bu da varsaydığımız gerçek!?.
+ kedi şu anda size baktığına göre, evet öyle efendim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder